Спойлер: якщо хочете просувати Threads безкоштовно, це означає, що ти витрачаєш свій час. Однак, твій час не безкоштовний. Тому твоя стратегія просування аккаунту має базуватися на 2 принципах:
- Тобі має бути в кайф формат комʼюніті (про це поговоримо в пункті №1)
- Ти маєш створити воронку, яка буде продавати твій міні-продукт (тріпваєр)
Сподіваюсь він у тебе є, тріпваєр, of course. А для реалізації стратегії органічного просування в Threads ти можеш використовувати комбінацію з цих 5 порад.
Як читається Threads? Читається як «Тредс».
Що таке Threads?
Threads — це аналог Twitter, розроблений в Meta в мета-всесвіті Fediverse. В свою чергу Федіверс – це децентралізоване обʼєднання соціальних мереж.
В процесі реєстрації ви погоджуєтесь з додатковими умовами використання Threads, які детальніше описують процес роботи серверів та зʼєднань Fediverse.
Соц. мережа | Аналог в Fediverse |
---|---|
Facebook | Hubzilla, Friendica, Diaspora |
Twitter | Threads, Mastodon, Pleroma, Misskey |
YouTube, Vimeo | PeerTube |
Goodreads | Bookwyrm |
SoundCloud, Spotify | Funkwhale |
Blogspot | WriteFreely, Plume, WordPress |
Мета сервісу Threads
Якомога більше затягти в контекст того, що відбувається. Зараз це найбільш видно
Перш за все усвідом, що це наразі хронологічна стрічка дописів, в якій ти бачиш:
- дописи тих, на кого ти підписаний
- дописи інших, де проявляють активність (лайк, комент, репост) ті, на кого ти підписаний
- рекомендації від Threads
А друге – скоро механіка просування та те, який контент тут буде король – зміниться. Threads поки що на роздоріжжі (поговоримо про це нижче).
Що це означає?
Означає, що ти потрапляєш в інформаційний вакуум, і тому через якийсь час, якщо ти будеш дотримуватися цих порад, тебе будуть впізнавати, лояльно відноситися і купувати твої міні-продукти (тріпваєри). Тому створи воронку так, шоб швидко продавати свої продукти. Про воронку поговоримо в кінці.
В чому іронія ситуації?
Threads по своєму функціоналу це Twitter, але по своєму позиціонуванню – це додаток до Instagram. Якщо не враховувати ситуацію навколо Twitter, то Threads це можливість людям швидко зробити допис (я їх називаю “бздик”) і взагалі не паритися щодо візуалу.
Алгоритми Threads
В хролонологічну стрічку потрапляють дописи тих, на кого ти підписався, а також їх активність: лайки, коменти та репости.
З часом твоя стрічка буде забита через активнісь того, на кого підписаний.
І відповідно, головне завдання digital-спеціаліста та бізнесу – це створити контент, який будуть лайкати та коментувати, щоб через віральність росли охоплення. Теоретично, це дуже схоже на геометричну прогресію.
Знайди формулу контенту, що буде репоститись або коментуватися — і ти виграєш в битві за охоплення.
Я нікому не відкрив Америку, що треба робити віральний контент. Але який контет має бути? Ось про це написав в пункті №1.
Нетворкінг
Окрім алгоритмів тут може бути гарний нетворкінг. Як це відбувається? Ти підписався на Олександра, а він прокоментував допис Григорія. Ти коментуєш або коментар Олександра або Григорія. Таким чином втягуєшся в обговорення. Використовуючи 2-ий та 3-ій пункти просування в Threads можеш отримати підписників та звернення в дірект або продажі свого тріпваєра.
Лайфхак: роби репост і додай свою думку (функція «цитата»). Таким чином на тебе звернуть увагу твої друзі та автор допису (треду).
А тепер перейдемо до способів просування аккаунту в Threads. Вони бувають контентні, технічні та рекламні.
1. Контентний: юмор та ситуативка
Аудиторія в Threads зараз формується, і акцент в контенті робиться на короткі інсайти та думки. Тобто опублікувати експертний контент тут означає стати «душнілою». За інерцією тобі поставлять лайк, можливо навіть і підпишуться. Але якщо ти продовжиш – то відпишуться. Що ж робити? Читай далі 😉
Але спочатку трохи історії.
Twitter, так історично склалося, це мережа для журналістів, політиків, експертів та активістів. В процесі розвитку сюди ще додалися абсолютно різні медіа, тролі і просто юморні люди, які кепкують з усього що бачать. Нерідко вони потім стають стендаперами.
Що постити в Threads?
Публікуй короткі інсайти, думки в процесі чогось (наприклад, походу до стоматолога), щось із новин + ситуативной гумор із новин, практичні рекомендації (але короткі).
В чому суть?
З часом формат Twitterʼу, де люди роблять репост стане нормою в Threads. І щоб бути в тренді люди будуть репостити + додавати свою думку. Адже навіщо думати над цікавим формулюванням, якщо його вже написали? Люди захочуть поділитись чимось унікальним та, смішним (іронічним, гротескним…).
Threads поки що на роздоріжжі. Але за рахунок прямої інтеграції з Instagram створюється інформ. вакуум, тому на мою думку, так воно і залишиться.
Тому дуже точкова інформація, професійний юмор та ситуативні меми — це база в контент-стратегії твого аккаунту чи бренду. Ще раз: жартуй та інформуй, інформуй жартуючи ;D
Якщо ти написав обʼємний допис то тут 2 варіанти:
1. Опублікувати його на сайті і дати лінк
2. Публікувати частинами
Багато мемів, які ми бачимо в тг-каналах пішли з укртвітеру.
2. Контентний: взаємний піар, пост-знайомства, гіви
Популярні аккаунти, щоб стати ще більш популярними роблять пост, в якому треба поставити + > підписатися на автора та всіх, хто поставив + до нього.
У виграші автор та перші коментатори. Далі цей пост починає віруситися (описував чому в блоці “Алгоритм” та в наступному пункті), однак людям лінь підписуватися на тих, хто був до них аж на початку.
Лайфхак: став + декілька разів, і тоді більше шансів, що на тебе підпишуться нові люди.
Мінус цього способу в тому, що ти отримаєш аудиторію, яка не була в тобі зацікавлена, однак через пункт №1 та №5 в тебе ще є шанс виграти увагу цієї аудиторії.
Пост-знайомства
Щось дуже схоже на ВП, але тут більше шансів на отримання заявок на свої послуги або звернутися до когось.
Гіви
Ну звичайно. Вони будуть і вже зʼявляються.
3. Технічний: фоловінг, лайкінг, комментінг в Threads
Окремо зазначу про коментінг. Якщо тобі вдасться зробити допис, який будуть коментувати – то отримаєш дуже велику віральність, тому що коментар будуть бачити підписники автора коментара.
Тобто охоплення почнуть рости в геометричній прогресі.
Щодо фоловінгу. Це нікуди не ділося. Є ліміти, але поки що вони не відомі. Я думаю, що десь до 50-100 активностей на годину. Мається на увазі, що ти береш і підписуєшся на аккаунт, ставиш лайк і шукаєш інший аккаунт. Впевнений, що система бачить цей патерн поведінки і тому блокує.
Якщо ти коментуєш якийсь тред (ланцюжок) – то прокоментуй не тільки автора, а й тих, хто там відписався. Постав лайки, щоб на тебе звернули увагу.
4. Рекламний: таргетинг та блогери
Це лише питання часу, коли Meta ADS додасть в плейсменти вибір Threads.
Щоб зробити ефективну рекламу у блогера зроби лід-магніт. І саме його рекламуй. Отримай підписників в свій аккаунт або, що краще, переводь на лендінг пейдж та взамін на імейл чи тг/вайбер, давай корисний контент.
Також, буде непогано купувати репости у блогерів + їх коментар. Я думаю, це буде дешевше. Я так точно буду торгуватися на рахунок репостів. Це дозволить алгоритму в майбутньому показувати мої бздики (дописи) підписникам цього блогера.
Читай також: що краще рекламувати через блогерів?
5. Веди по воронці
Створи такий продукт, який можна на ізі продавати саме тут. Продавай!
Чому я акцентуюся на продажах? Подивись на те, що зараз несеться в стрічці Threads. Там є багато корисних дописів? А якщо вони і є, то в тебе виникає бажання їх читати?
Я трекаю свій час і тому знаю, скільки я провів в цьому застосунку * на свій робочий рейт. Отримую суму, яку я маю заробляти в день з цієї мережі, як мінімум.
Бонус по контентній частині: поток думок
Я буду використовувати Threads для просування своїх міні-продуктів і показуватиму процес їх створення в real-time. Звідки зʼявилася ця ідея?
Памʼятаєш фільм “Network” (2009), коли Марк Цукерберг взламував сайт університету, щоб використати фото для порівняння дівчат? В подальшому, це перетвориться на Facebook, і це був перший крок.
В режимі реального часу описував процес створення. Мені досі подобається цей фрагмент. І Threads дуже підходить для цього.